Η Apple ζήτησε συγγνώμη για το διαφήμιστικο της σποτ για το νέο iPad Pro
Κατά τη διάρκεια της τελευταίας εκδήλωσης «Let Loose» της Apple την Τρίτη (8/5), η εταιρεία παρουσίασε μια νέα διαφήμιση για το iPad Pro, όπως κάνει συχνά κατά τη διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων. Η διαφήμιση, με το όνομα "Crush!", απεικονίζει μια τεράστια υδραυλική πρέσα γεμάτη με δημιουργικά εργαλεία: πολλά μουσικά όργανα, χρώματα, τηλεοράσεις και πολλά άλλα. Συνοδευόμενο από το "All I Ever Need is You" των Sonny & Cher, η πρέσα συνθλίβει όλα αυτά τα εργαλεία και αποκαλύπτεται το νεό iPad Pro.
Η διαφήμιση δείχνει ότι όλα τα παραπάνω βρίσκονται στο νέο ταμπλέτ της εταιρίας, όμως κάποιοι δεν το είδαν έτσι. Βλέποντας όλα τα εργαλεία των δημιουργικών επαγγελματιών να καταστρέφονται κυριολεκτικά και να αντικαθίστανται από ένα gadget, έκανε κάποιους να αναρωτηθούν αν οι καλλιτέχνες αντικατασταθούν από το νέο τάμπλετ, αρκετές αναρτήσεις στα μέτρα κοινωνικής δικτυώσεις ήταν αρνητικές.
Η Apple ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση και απέσυρε την διαφήμιση στις πλατφόρμες, σε μια δήλωση σο αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren, δήλωσε:
«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργικούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Χάσαμε το σημάδι με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».
Πάντως η διαφήμιση εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Apple στο YouTube.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου