Κων/νος Παππάς: «Εικονογραφώ πράγματα της ελληνικής ιστορίας τα οποία μπορούνε να ταυτιστούνε οι άνθρωποι»

Ο Κωνσταντίνος Παππάς μέσα από το πενάκι του ζωντανεύει ήρωες της ελληνικής ιστορίας που έγραψαν με χρυσά γράμματα το όνομα τους. Αυτό όμως του έφερε και την επίθεση από μια μερίδα του κόσμου. 

Ο Χρήστος Καζαντζόγλου μίλησε μαζί του και ο Κωνσταντίνος απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια για το έργο του, τις επιθέσεις που δέχθηκε, αλλά και τις μελλοντικές δουλειές του. 



Χρήστος Καζαντζόγλου: Πες μου λίγα λόγια για εσένα, ποιος είναι ο Κων/νος Παππάς? 
Κωνσταντίνος Παππάς: Ο Κωνσταντίνος Παππάς δεν είναι κάποια ιδιαίτερη προσωπικότητα, δεν είναι κάποια τρομακτική παρουσία, δεν είναι κάποιος εξωγήινος ή κάποιος μύθος της ελληνικής μυθολογίας. Ο Κωνσταντίνος Παππάς είναι ένας καθημερινός άνθρωπος, όπως είναι οι περισσότεροι. Είμαι 25 χρόνων, μένω στην Αθήνα στο Περιστέρι, γέννημα θρέμα Δυτικά Προάστια. Σπουδάζω Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης με την κατεύθυνση των αρχαιοτήτων στο Πα.Δ.Α., (τρία μαθήματα έχω, θα τα περάσω κάποια στιγμή!). Από μικρός ασχολούμουν με τα κόμιξ, μου άρεσε παρά πολύ να ζωγραφίζω, μου άρεσε παρά πολύ η ιστορία, βασικά η ιστορία αποτελεί την βασική πηγή της έμπνευσης μου.


Χρήστος Καζαντζόγλου: Ποιο ήταν το κίνητρο και ξεκίνησες να σχεδιάζεις? 

Κωνσταντίνος Παππάς: Όταν είσαι μικρός προσπαθούν όλοι να βρουν τα ταλέντα σου, σου δίνουν μαρκαδόρους, πηλό, χαρτιά, σου δίνουν ότι θέλεις και ξεκινάς και πειραματίζεσαι. Εγώ όταν ήμουν μικρός, έδειχνα ότι κινείτε η φαντασία μου, το ταλέντο μου γύρω από την ζωγραφική, οπότε αυτό μου ενθάρρυναν οι γονείς μου και οι δάσκαλοι μου και συνέχισα να ζωγραφίζω και να ζωγραφίζω και να ζωγραφίζω, μέχρι που άρχισαν να με ρωτάνε τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις και εγώ τους απαντούσα ζωγράφος! Και συνέχισα να ζωγραφίζω και κάποια στιγμή φτάνω στο γυμνάσιο, πλέον το ίντερνετ είναι σε όλα τα σπίτια στην Ελλάδα, ακόμα και στο δικό μου, που έχεις πρόσβαση να βλέπεις άλλα πράγματα, άλλους καλλιτέχνες στο διαδίκτυο, να βλέπεις πως λειτουργούν, πως δουλεύουν, πως ζουν, και λέω “κοιτά να δεις, αυτό έχει μέλλον, μπορώ να το κάνω έτσι και έτσι και αλλιώς και να το καταφέρω”. Διάβαζα κόμιξ από μικρός, μου άρεσε παρά πολύ αυτή η μορφή τέχνης και τα καρτούνς που έβλεπα στην τηλεόραση και άρχισα να διαβάζω περισσότερα βιβλία της αμερικανικής κυρίως σχολής κόμιξ, αλλά και της ευρωπαϊκής. Και έτσι το αποφάσισα, ενώ κλασσικά σε ρωτάνε τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις, εγώ τους έλεγα κόμιξ. Αυτό ήταν το βασικό κίνητρο που έμεινε τότε. Μου άρεσε να ζωγραφίζω, να εκφράζομαι, να εικονογραφώ, ιστορικά ή και φανταστικά πρόσωπα και καταστάσεις και αποφάσισα να το ακολουθήσω.


Χρήστος Καζαντζόγλου: Από που αντλείς έμπνευση? 

Κωνσταντίνος Παππάς: Η κυρία πηγή έμπνευσης είναι η ιστορία. 

Χρήστος Καζαντζόγλου: Ποια όμως? Η ελληνική? Η παγκόσμια?

Κωνσταντίνος Παππάς: Σίγουρα η ελληνική, το μεγαλύτερο κομμάτι είναι η ελληνική αλλά και η παγκόσμια με γοητεύει. Με γοητεύουν πάρα πολλές ιστορικές περίοδοι, είτε η αρχαία, είτε η μεσαιωνική (που είναι κυρίως ευρωπαϊκή), είτε η νεότερη και σύγχρονη, απλά όταν άρχισα να εικονογραφώ γεγονότα και σημεία της ελληνικής ιστορίας τα οποία μπορούνε να ταυτιστούνε άνθρωποι που θα τα δούνε στην κοινωνία μας, θεώρησα ότι υπάρχουνε μεγάλα κενά στο τι έχει αποδοθεί εικαστικά για την ελληνική ιστορία, θεώρησα ότι υπάρχει χώρος για βελτίωση στην απόδοση της σε εικονογράφηση. Διάβαζα εκθέσεις με ακαδημαϊκές έρευνες, όπως τα βιβλία της Osprey που έχουν μερική εικονογράφηση, όχι κόμιξ, άλλα βιβλία έχουν αναπαραστάσεις ιστορικών γεγονότων και προσώπων, άλλες εκθέσεις με αρχαιολογική εικονογράφηση και θεώρησα ότι μπορώ να προσφέρω και εγώ σε αυτό το πεδίο είτε μέσω των κόμιξ, είτε μέσω της εικονογράφησης γεγονότων και εικόνων εμπνευσμένες από μάχες, από κορυφαίες στιγμές του γένους, από πολέμους στους οποίους σφυρηλατήθηκαν γενναίοι άνθρωποι οπού εμπλουτίζουν με την γενναιότητα και την ανδρεία τους στην ελληνική ιστορία. 


Χρήστος Καζαντζόγλου: Eχεις δυο βιβλία, το «ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ» και το «60 ΧΛΜ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ» πως αποφάσισες να τα κάνεις? 

Κωνσταντίνος Παππάς: Το «ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ» δημιουργήθηκε στα πλαίσια της επετείου των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση σε συνεργασία με έναν από τους ποιο μακροχρόνιους συνεργάτες μου, τον Νικόλα από την Πρακτική Σκέψη. Θελήσαμε να αναπαραστήσουμε μια πτυχή της Ελληνικής Επανάστασης που δεν είχε απεικονιστεί και συγκεκριμένα τον Ιερό Λόχο του Αλέξανδρου Υψηλάντη, μια εικόνα διαφορετική από την φουστανέλα που έχουμε όλοι στο μυαλό μας ως εικόνα για την Ελληνική Επανάσταση, μια εικόνα που δείχνει ότι υπήρξαν διαφορετικές αντιλήψεις γύρω από το πως πρέπει να διεξαχθεί ο αγώνας της Επανάστασης σε σύγκριση με τη μορφή που πήρε στον Ελλαδικό χώρο, μια ρομαντική όψη. Με γοητεύει ιδιαίτερα η Ναπολεόντεια περίοδος, και ο Υψηλάντης προσπάθησε να φτιάξει ένα τακτικό σώμα στρατού και να ξεκινήσει την επανάσταση του σε έναν ελληνικό πυρήνα, στην Μολδοβλαχία της εποχής. Δύο χρόνια αργότερα, θελήσαμε να συνεχίσουμε την εικονογράφηση ιστορικών γεγονότων, πλησίαζε η επέτειος της καταστροφής του Ελληνικού πολιτισμού στην Μικρά Ασία και αποφασίσαμε να εικονογραφήσουμε κάποια πράγματα για την ηρωικότητα των μαχών της Μικρασιατικής εκστρατείας. Πλέον θυμόμαστε μόνο την κατάληξη της Μικρασιατικής εκστρατείας, μόνο τον πόνο της καταστροφής, όμως δεν ήταν πάντα έτσι τα πράγματα. Ο Ελληνικός στρατός προέλασε μέχρι την Άγκυρα, παρά λίγο να μπει μέσα, παρά λίγο να καταφέρει τον σημαντικό στόχο του. Ήταν έναν από τους ποιο αξιόμαχους στρατούς της περιόδου εκείνης,  σφυρηλατημένος από το αίμα και το ατσάλι των Βαλκανικών πολέμων και το Ά Παγκοσμίου, με λαμπρές σελίδες, με ένδοξες σελίδες, με ήρωες, επιφανείς και όχι, και θέλαμε να αποδώσουμε τις κορυφαίες στιγμές της Μικρασιατικής εκστρατείας αλλά σε ένα μέτωπο ποιο περιορισμένο, μια μικρή προσέγγιση στον αγώνα. Οπότε για αυτό τον λόγο δώσαμε τον τίτλο «60 ΧΛΜ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ». Γιατί ήταν τόσο κοντά που έφθασε ο Ελληνικός στρατός από τον στρατηγικό του στόχο. 




Χρήστος Καζαντζόγλου: Τι θα περιμένουμε στο μέλλον? 
Κωνσταντίνος Παππάς: Δεν μπορώ να πω πάρα πολλά, θα πω ότι αυτή τη στιγμή, έχοντας τελειώσει την στρατιωτική μου θητεία, θεώρησα ότι είναι ενδιαφέρον να δούμε κάποια πράγματα που οι περισσότεροι μας βιώνουμε και μαθαίνουμε στον στρατό. Κακά τα ψέματα, ο στρατός είναι ένα από τα μεγαλύτερα σχολεία μαζί με το ταξί και το περίπτερο, και όλα αυτά τα λέω χωρίς να έχω κάνει ταξί! Οπότε θεώρησα ότι είναι καλό να εξερευνήσω τις πτυχές της καθημερινής ζωής και της σύγχρονης στράτευσης στην ελληνική πραγματικότητα, κόντρα σε αυτή την γελοιογραφία που έχει καταλήξει ο στρατός στα μέσα ενημέρωσης τα τελευταία 20 χρόνια. Πέρα από την οπτική που έχουμε δει μέσα από ταινίες και σειρές, ήρθε η ώρα να δούμε και κάποιες άλλες πτυχές που θα δει κάθε νέος στην θητεία του, μικρότερος η μεγαλύτερος από εμένα, και να δοθεί μια εικόνα για το πως είναι να υπηρετεί στις Ένοπλες Δυνάμεις.


Χρήστος Καζαντζόγλου: Τι ακριβώς έγινε με το Comicdom Athens του 2023 και έμεινες εκτός? Γιατί θεωρείς ότι λογοκρίθηκε το έργο σου? 

Κωνσταντίνος Παππάς: Για αρχή να αναφέρω ότι συμμετείχα στο Comicdom 2021, με το «Lε Περιπτεράς» που έκανα και την αίτηση μου με αυτό. Τότε είχα μόλις κυκλοφορήσει και το «ΕΚ ΤΗΣ ΚΟΝΕΩΣ» το Καλοκαίρι του 2021. Έκανα αίτηση για το 2022 και δεν ενέκρινε η επιτροπή, συνεπώς δεν συμμετείχα. Το 2023 έκανα την αίτηση μου με το «60 ΧΛΜ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ», όπου και με δέχτηκαν, αλλά δεν το ανακοίνωσα γιατί είχαμε το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.  Ντρεπόμουν να πω κάτι ενώ η Ελλάδα πενθούσε, γιατί εκείνο το βράδυ που ανακοινώθηκαν ποιοι θα είναι στο Comicdom εκείνο το βράδυ έγινε το τραγικό δυστύχημα. Όταν ξύπνησα το πρωί και είδα την λίστα πέταγα από την χαρά μου, μετά ανοίγω το ίντερνετ και βλέπω τι είχε συμβεί. Οπότε περίμενα να ανακοινωθεί από το ίδιο το φεστιβάλ η συμμετοχή μου για να την ανακοινώσω και εγώ. Γίνετε αυτό, γίνετε χαμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από φίλους, γνωστούς και αυτούς που ήθελαν να με γνωρίσουν για πρώτη φορά. Το πρωί που ανακοινώθηκε η συμμετοχή, το  απόγευμα της ίδιας ημέρας διαγράφτηκα, και αφού αναζήτησα εγώ τον λόγο, γιατί κανένας δεν μου είπε γιατί διαγράφτηκα, με απέβαλαν με την δικαιολογία ότι το έργο μου δεν συνάδει με τις αρχές και τις αξίες τις διοργανώσεις. 


Χρήστος Καζαντζόγλου: Ποιες είναι οι αρχές τις διοργανώσεις?

Κωνσταντίνος Παππάς: Δεν υπάρχει καταστατικό, δεν έχει ανακοινώσει ποτέ ποιες είναι οι αρχές και οι αξίες που θέλει να προασπίσει παρά μόνο ότι είναι ένα φεστιβάλ για το Ελληνικό κόμιξ, για τον ελληνικό χώρο, την ελληνική κοινότητα και όλους τους έλληνες δημιουργούς που θέλουν να έρθουν σε κοντά με το κοινό τους και να έρθουν καλεσμένοι από το εξωτερικό και να αναπτυχθεί ο χώρος της έκφρασης, κάτι που έλειπε και το φτιάξανε. Παρόλα αυτά δεν ξεκαθάρισαν ποτέ τι ακριβώς περιεχόμενο θέλανε να δούνε και τι όχι, και εγώ από ότι φαίνεται δεν χωρούσα στο περιεχόμενο της έκθεσης τους και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.


Χρήστος Καζαντζόγλου: Διαφορά ΜΜΕ κυρίως αριστερά σε ανάφεραν ως «ο σκιτσογραφος που έχει συνεργασία με γνωστή ιστοσελίδα που απηχεί τις απόψεις της εναλλακτικής δεξιάς, ενώ σε πολλά από τα έργα του παρουσιάζει εφιαλτικές φιγούρες της ελληνικής ιστορίας όπως ο Γεώργιος Γρίβας ή ο Ιωάννης Μεταξάς.» 

Κωνσταντίνος Παππάς: Πρώτα από όλα αυτοί χαρακτηρίζουν την σελίδα «conserva.gr» ως «εναλλακτική δεξιά» κάτι που εγώ δεν θεωρώ ότι ισχύει. Στην εποχή που ζούμε, πετάνε διάφορους χαρακτηρισμούς ή ταμπέλες για να μειώσουν κάποιον και να κάνουν εντύπωση. Μετά τους ενόχλησαν οι προσωπικότητες που ζωγραφίζω, προσωπικότητες της ελληνικής ιστορίας. Θα μπορούσαν να παρατηρήσουν το περιεχόμενο του έργου μου και θα έβλεπαν ότι έχω ζωγραφίσει προσωπικότητες από όλους τους πολιτικούς και ιστορικούς χώρους. Η ιστορία δεν περιορίζεται σε ποιον συμπαθώ ή όχι, η ιστορία απαιτεί να δημιουργήσω εικόνες για τις ιστορίες μου άσχετα αν συμφωνώ ή όχι. Στην περίπτωση μου ενοχλήθηκαν με την εικονογράφηση του Ιωάννη Μεταξά και του Γεώργιου Γρίβα, τον Μεταξά που είπε το ηρωικό «ΟΧΙ» και τον Γρίβα που πολέμησε στην αντίσταση κατά την διάρκεια της κατοχής και που δημιούργησε το αντάρτικο στην Κύπρο και έγραψε λαμπρές σελίδες με τις πράξεις του. 


Χρήστος Καζαντζόγλου: Γιατί τους ενόχλησε όμως?

Κωνσταντίνος Παππάς: Τους ενοχλεί το εθνικό πρόσημο, τους ενοχλεί η αφοσίωση των ηρώων αυτών στο έθνος τους. Το έθνος είναι μια έννοια που ξεπερνά τα πολιτικά και τα ιδεολογικά. Πλέον επειδή είμαστε στον κόσμο των «παγκοσμιοποιητών» και των «εθνικιστών», το χάσμα είναι τόσο μεγάλο που χάθηκαν οι παραδοσιακές πτέρυγες. Συνεπώς, κάποιοι άνθρωποι για πολιτικούς λόγους αντιπαθούν συγκεκριμένα ιστορικά πρόσωπα.


Χρήστος Καζαντζόγλου: Σε άλλα φεστιβάλ έχουμε δει σκίτσα με τον Άρη Βελουχιώτη και ακόμα και ποιο ακραίο περιεχόμενο στα επίπεδα του πορνό αλλά και ΛΟΑΤΚΙ+, ενώ το δικό σας έργο που αναπαριστά ιστορικό περιεχόμενο λογοκρίθηκε. Αρκετοί σκιτσογραφει επιτέθηκαν στο έργο σας, γιατί άλλοι συνάδελφοι σας ενοχλήθηκαν με το δικό σας ιστορικό περιεχόμενο και όχι με ένα άλλο ποιο ακραίο?

Κωνσταντίνος Παππάς: Δυο πράγματα θα ήθελα να σημειώσω, δεν δέχομαι τον όρο συνάδελφος, δεν υπάρχει καν κλάδος, δεν θεωρώ ότι οι μισοί με αυτούς που ασχολούνται με όμοιο περιεχόμενο ή με την ίδια ενασχόληση θα μπορούσε να θεωρηθούν συνάδελφοι. Δεν υπάρχει οργάνωση, δεν υπάρχει η έννοια της συναδελφικότητας σε αυτόν τον χώρο, οπότε εγώ σαν Κωνσταντίνος Παππάς, δεν θεωρώ πως υπάρχει κλάδος για να θεωρηθούμε συνάδελφοι. Τώρα όσον αφορά το περιεχόμενο  που υπάρχει στα φεστιβάλ και σε αυτό που δεν υπάρχει και δεν επιτρέπεται. Ο καθένας σύμφωνα με την χάρτα των Ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι ελεύθερος να εκφράζεται καλλιτεχνικά όπως ο ίδιος επιθυμεί. Σαφώς υπάρχουν οι νόμοι που προστατεύουν Ιερά Σύμβολα, τα Θεία, κλπ. Η επίκληση σε βία απαγορεύεται, δηλαδή να ζωγραφίσεις ένα σχέδιο και να καλείς ανθρώπους να μαχαιρώσουν κάποιον που διαφωνεί μαζί σου. Τώρα, κάποιος μπορεί να ζωγραφίσει τον Βελουχιώτη, τον Τσε Γκεβάρα ή όποιον θέλει. Έχει σημασία πως θα τον ζωγραφίσεις, εμένα προσωπικά δεν με πειράζει να βλέπω σύγχρονες και σωστά ιστορικές παραστάσεις. Το αν θα συμφωνώ με κάποιον ή όχι δεν έχει σημασία, υπήρξε, έκανε κάτι, η ιστορία είναι έτσι, η ιστορία λέει αυτό και αυτό. Έχει μεγάλη σημασία όμως να πατάς πάνω στην ιστορία και όχι σε κάποια μυθολογία, γιατί δυστυχώς παρά πολλά ιστορικά πρόσωπα έχουν αναπτύξει κάποιοι θαυμαστές τους μια παραφιλολογία που δεν ισχύει στην πραγματικά. Αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει περισσότερο παρά το ότι θα ζωγραφίσει κάποιον με τον οποίο διαφωνώ. Όσον αφορά την εικονογράφηση ΛΟΑΤΚΙ+ , σαφώς πάλι ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει, κάποια στιγμή όμως εγώ επικρίθηκα ότι δεν είμαι ΛΟΑΤΚΙ+ φίλος ή ότι είμαι εχθρός τους. Δεν ξέρω καν τον λόγο που χαρακτηριστικά ομοφοβικός. Επειδή δεν τους ζωγράφισα χαρακτηρίστηκα ομοφοβικός; Πρέπει να ζωγραφίσω κάτι για να είμαι μαζί τους; Αν δεν ζωγραφίσω αυτόματα είμαι ενάντια τους; Πρέπει να το δηλώσω για να μην νευριάσουν;  Δεν καταλαβαίνω γιατί με χαρακτήρισαν έτσι, δεν έκανα κάτι για να εναντιωθεί η κοινότητα αυτή μαζί μου, οπότε θεωρώ άσχετο ότι με χαρακτήρισαν ομοφοβικό. 


Χρήστος Καζαντζόγλου: Που θα σε βρει κάποιος? Πως βιοπορίζεται κάποιος από τα κόμιξ στην Ελλάδα το 2024? 

Κωνσταντίνος Παππάς: Κάποιος μπορεί να με βρει στα δικά μου μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί ελεύθερα να μου μιλήσει, δεν είναι απαραίτητο να μου ζητήσει κάποια δουλειά. Τα κόμιξ μου προς το παρών είναι σε έλλειψη γιατί θα βγουν καινούργιες και βελτιωμένες εκδόσεις των δυο πρώτων βιβλίων μου. Όσον αφορά το πως βιοπορίζεται κάποιος από τα κόμιξ στην Ελλάδα, είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο γιατί η αγορά στην Ελλάδα δεν είναι μεγάλη. Το να πουλήσεις 1000 τεύχη στην Ελλάδα είναι θαύμα, αυτό όμως δεν σου βγάζει καν τα χρήματα που δαπάνησες για να το εκδόσεις. Αν ο δημιουργός βγάζει ένα 10% στην κυκλοφορία ενός κόμικ, κάντε τα μαθηματικά, είναι ελάχιστα τα χρήματα για να βιοποριστεί αποκλειστικά από τα κομιξ. Αυτό που θα μπορούσε να κάνει κάποιος είναι σπάσει την δουλειά του σε πολλά κομμάτια και να έχει πολλούς πελάτες, να έχει συνεργάτες και να προσεγγίσει το εξωτερικό. Δυστυχώς η τέχνη αυτή απαιτεί πολύ κόπο και ιδρώτα. 


Χρήστος Καζαντζόγλου: Σε έχουν προσεγγίσει από την μουσική ελληνική σκηνή?

Κωνσταντίνος Παππάς: Παλαιότερα συνεργάστηκα με τον εξαιρετικό μουσικό τον Ηλία Γκικάκη όπου μου είπε ότι θέλει να κάνω animation για το βίντεο κλιπ του. Εγώ δεν ήξερα να κάνω animation, αλλά ο Ηλίας με εμπιστεύτηκε και κάναμε ένα παρά πολύ ωραίο βίντεο για το τραγούδι του «Λεωφορείο». Αντίστοιχα έκανα κάποια πιο μικρά animation για τα επόμενα βίντεο του και τα άλμπουμ που έβγαλε, αλλά είναι από τις σπάνιες φορές που έκανα κάτι τέτοιο.  



Χρήστος Καζαντζόγλου: Σχέδια για το μέλλον, τι να περιμένουμε από τον Κων/νο Παππά? 
Κωνσταντίνος Παππάς: Όπως ανέφερα και προηγούμενος, εξερευνώ την στρατιωτική θητεία, δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω για αυτό. Επίσης, εξερευνώ κάποια σενάρια για το Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, οπού πάλι δεν θα ήθελα να πω περισσότερα. Αυτό που μου αρέσει πολύ να κάνω είναι να αναπαριστώ σκηνές  από μάχες, οπότε σίγουρα θα έχουμε νέες αφίσες στο εγγύς μέλλον για να κοσμήσει ο κάθε φίλος το σπίτι του.


Βοηθήστε τον Συντάκτη Ύλης - Στηρίξτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία


Χρήστος Καζαντζόγλου: Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε. 

Κωνσταντίνος Παππάς: Εγώ σας ευχαριστώ.


Βρείτε τον Κωνσταντίνο Παππά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Instagram: @kn_pappas_art

X (πρώην Twitter): @kn_pappas_art 

Facebook: @constantinos.pappas99

Etsy: Based Republic

Σχόλια


Διαφημιστείτε στον Συντάκτη Ύλης, βοηθήστε με ένα μικρό ποσό την ανεξάρτητη δημοσιογραφία

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Aegean Prepper - Kostas Simeonidis

Aegean Prepper - Kostas Simeonidis
Παρουσιάσεις εξοπλισμόυ για τις εξορμήσεις σας αλλά και για την καθημερινότητα σας!

Sports via History FC

Sports via History FC
H σελίδα Sports via History FC δημιουργήθηκε ως ενα κομμάτι της αθλητικής ιστορίας δίχως περικοπές και την πλήρη ανεξαρτησία στον λόγο και την γραφή.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


The official™ page for Unidentified Flying Objects at Greece - H επίσημη ιστοσελίδα για τα Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα στην Ελλάδα.

THERE IS NO PLAN B